Služba Zásilka NTK
Uživatelé s platnou registrací, trvalým nebo přechodným pobytem v České republice a vyrovnanými závazky vůči knihovně si mohou v online katalogu knihovny rezervovat dokumenty, které jim následně půjčíme a zašleme prostřednictvím Zásilkovny do kteréhokoliv výdejního místa na území ČR. Poskytnutí služby konkrétnímu uživateli se řídí pravidly definovanými pro jeho zákaznickou skupinu (lze ověřit přes uživatelský účet).
Kolik to stojí?
- poplatek za využití služby je 70 Kč za každou zásilku.
- další zásilky je třeba vytvořit v případě, kdy je část požadovaných dokumentů aktuálně vypůjčená.
Jak si mohu objednat dokumenty k zaslání prostřednictvím Zásilkovny?
Ujistěte se, že na svém finančním kontě máte dostatečný zůstatek pro využití služby. Poté:
- Přihlaste se pod svým účtem do online katalogu knihovny.
- Vyhledejte publikaci, o kterou máte zájem.
- V seznamu jednotek klikněte na odkaz Požadavek, příp. Rezervovat.
- Ve formuláři pro vytvoření rezervace vyberte Místo vyzvednutí Zásilkovna.
- Dále vyberte konkrétní výdejní místo Zásilkovny, kde si přejete vyzvednout objednanou publikaci.
- Zkontrolujte, příp. doplňte e-mailovou adresu a telefon.
- Potvrďte souhlas s Podmínkami služby Zásilka NTK.
- Odešlete požadavek.
- O předání zásilky obdržíte e-mail od Zásilkovny spolu s odkazem pro trasování.
Pro objednání dalšího dokumentu opakujte výše uvedený postup. Pokud si přejete, abychom Vám zaslali dokumenty v jedné zásilce, zadejte stejné výdejní místo Zásilkovny a stejné kontaktní údaje. Objednávka je expedována další pracovní den. Případné storno lze do jejího odeslání provést ve čtenářském účtu.
Jak to poté funguje?
- V případě, že nemáte dostatečný zůstatek na kontě, obdržíte výzvu k úhradě poplatku za využití služby. Pokud tento poplatek do 7 kalendářních dní neuhradíte, knihovna Vaši objednávku stornuje.
- V okamžiku odeslání zásilky jsou Vámi objednané publikace evidovány jako vypůjčené.
Další komunikaci s Vámi poté zajišťuje přímo Zásilkovna.
Pokud si zásilku ve zvoleném výdejním místě Zásilkovny ve stanoveném termínu nevyzvednete, bude vrácena zpět do knihovny. V takovém případě se poplatek za využití služby nevrací.
Jaké osobní údaje musím zadat?
Pro účely identifikace zásilky a komunikace s Vámi potřebujeme znát Vaše jméno a příjmení, e-mailovou adresu a telefon. Potvrzením objednávky dokumentu souhlasíte se zpracováním těchto Vašich osobních údajů a s jejich předáním Zásilkovně.
Co dalšího bych měl vědět?
- Pravidla pro prodlužování, vracení a vymáhání dokumentů se využitím této služby nemění.
- použití jiného dopravce ani zaslání do zahraničí není možné.
- Jak vypůjčené publikace vrátit?
- Automatické návratové zařízení (vracečka) – zařízení najdete v přízemí budovy NTK poblíž Galerie. Můžete si zde vytisknout stvrzenku o vrácení knih.
- Bibliobox – je umístěný před vchodem NTK 3 a slouží k vracení knih v době, kdy je knihovna zavřená. Publikace vám bude z konta odečtena následující pracovní den ráno.
- Česká pošta – zašlete na adresu knihovny, publikace budou odečteny z vašeho konta ihned po doručení.
Úplné znění Podmínek služby Zásilka NTK.
Kontakt
232 002 535