Reklamace samoobslužného tisku a kopírování
- Vyplňte reklamační formulář níže, prosím.
- Předložte dodatečné dokumenty (chybně vytištěné nebo zkopírované stránky, výpis ze svého finančního účtu, na kterém vyznačíte chybnou položku) u Informačního pultu v 1. NP v ten den, kdy k chybě došlo.
Lhůta pro vyřízení reklamací je do 15 kalendářních dnů. O průběhu své reklamace se můžete informovat přímo u knihovníků nebo mailem na podatelna@techlib.cz. O výsledku reklamačního řízení budete informování na e-mail. Pokud bude v rámci reklamačního řízení poplatek vrácen, bude příslušná částka vyplacena v hotovosti na pokladně NTK v 1. NP.
NTK zpracovává osobní údaje zákazníka, na základě smlouvy o poskytování služeb a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Dále jsou údaje zpracovávány zejména z důvodu ochrany knihovního fondu, kterou knihovně ukládá Knihovní zákon č. 259/2001 Sb.
Kde najdu...
-
Číslo MFZ najdete na štítku pod ovládacím panelem.
-
Nejprve se přihlaste svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberte "Tiskový systém".
-
Přihlaste se do YSoft SafeQ.
-
Klikněte na "Vytištěno".
- Datum a čas zpracovní úlohy.
-
Nejprve se přihlaste svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberte "Tiskový systém".
-
Přihlaste se do YSoft SafeQ.
-
Klikněte na "Vytištěno".
-
Klikněte na písmeno "i" pro zobrazení informací o úloze.
-
Číslo úlohy (ID) najdete v sekci "Rozšířené informace".