LIBDESIGN 2015: Konference o lepších službách (nejen) v knihovnách

Design služeb je přístupem, procesem i způsobem, jak vytvářet a řídit služby v organizaci. Nabízí systematické řešení problémů, které mohou nastat při setkání se službou a pomáhá vytvářet služby pro skutečné lidi.
 
Proč přijít na konferenci o designu služeb?
  • Protože služby jsou to jediné, co vaši uživatelé vidí.
  • Protože každou službu může zničit nefunkční formulář nebo nepříjemná obsluha.
  • Protože čas investovaný do návrhu služeb se vyplatí.
  • A protože se dozvíte, jak na to.
 
Kolik to stojí?
konference je zdarma
 
Registrace
Pro přihlášení se na konferenci vyplňte prosím registrační formulář.
 
Program
  • Petr Pouchlý - Zážitky: Černé zlato 21. století
  • Alena Chodounská - Chceme lepší služby v knihovnách
  • Barbara Hrabalová - Knihovna očima uživatele
  • Adam Hazdra - Inovace v každodenní praxi

  • Stephanie Krueger - Usability and webdesign
  • Marika Zadembská, Martin Čadra - Třinec - design na cestě
  • Jan Martinek - Případovka a případ KISKu
  • Lenka Novotná

  • Pavlína Lonská a Tomáš Bartl - Uživatelské scénáře pro web Knihovny.cz
  • František Dalecký - designové myšlení ve vzdělávání
  • Jindřich Fialka
  • Ondřej Rudolf - Designové myšlení a branding
 
Vaše dotazy zodpovíme na info@libdesign.cz.
 
Pokud chcete být mezi prvními, koho budeme informovat o spuštění registrace, vyplňte kontaktní formulář na  www.libdesign.cz.
 
Konferenci pořádá Kabinet informačních studií a knihovnictví FF MU, Národní technická knihovna a tým Libdesign.
 
 
 
 

Čas a místo

Termín: 22. 9. 2015
Čas: 10 - 17 hod.
Místo konání: Národní technická knihovna, Technická 6, Praha 6
Kde: Ballingův sál, 1. NP

Kontakt

Tým Libdesign
‌  info@libdesign.cz

Editor: Martin Novák Poslední změna: 7.9. 2015 12:09